Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAnderson, Mark E.; und weitere
TitelNew Kids on the Block: How To Recruit, Select, and Orient School Employees.
Quelle(1992), (39 Seiten)Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterTagungsbericht; Leitfaden; Beginning Teacher Induction; Elementary Secondary Education; Personnel Selection; Staff Orientation; Teacher Orientation; Teacher Qualifications; Teacher Recruitment; Teacher Selection
AbstractA conference presentation on the recruitment, selection, and orientation of school employees are highlighted in this paper. Part 1 describes organizing strategies for recruitment and selection, such as defining administrative roles, assessing current practices, and scheduling. Practices for attracting capable teacher candidates are presented in the second part, which include designing a recruitment package, knowing where to recruit, and using district ambassadors. Part 3 describes stages in the pool screening/hiring process and in administrator interview training. The fourth presentation discussed strategies for new teacher orientation, but no details are provided. Attachments making up 75% of the document include overheads and handouts to illustrate the first three sections. (LMI)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: